Vítejte

Máte-li rádi zvířátka, děti a lidi vůbec, pak jste tu nejspíš správně.

čtvrtek 27. června 2013

Dort

Kamarád měl narozeniny, docela význačné kulatiny, tak jsem pro něj vyrobila dort.

 
 
Má to znázorňovat čtyřkolku s korbičkou na dřevo, která jaksi uvízla v bahýnku.
 
Dort jsem pojednala z kupovaného tmavého korpusu a to hned ze dvou. Promazala jsem ho krémem z tvarohu a šlehačky, ztužený želatinou za studena a slazený nekalorickým sladidlem, jedna vrstva byla potřená pomerančovou marmeládou. Dva vrchní kruhy jsme vyřízla a ohrádku vyplnila čokoládovou šlehačkou - 2 hořké čokolády rozpuštěné ve dvou šlehačkách. Autíčko je z falešného marcipánu - 200g sušeného mléka, 200 g moučkového cukru, lžička oleje, mandlové aroma a po kapkách voda. Barvila jsem práškovými potravinářskými barvami. Na zdobení jsem použila ještě čokoládové tyčinky, mandle v jogurtu, pražené mandlové plátky, čokoládové zdobení a cukrová zelená kolečka coby žabinec. 
 
-Felisín-
 


Žádné komentáře:

Okomentovat