Vítejte

Máte-li rádi zvířátka, děti a lidi vůbec, pak jste tu nejspíš správně.

pondělí 24. září 2012

Kočičí sen

Jak název napovídá, zdálo se mi o kočkách. V tom snu naše kočky odcházely otevřenými dveřmi a místo nich se k nám hrnula spousta cizích koček a já se nestačila divit. Nejprve se v předsíni objevily dvě dlouhosrsté světle šedé kočičky. „To přece není Šortyna? Jak to, že je tak světlá, vždyť je normálně černá a nebo ne? A jak to, že je tu dvakrát?“ byla moje první reakce. Pak se Snítek rozběhl na chodbu a po schodech nahoru. Cestou se potkal a porval s velkým pruhovaným kocourem, který zamířil do našeho pokoje. Děti se rozeběhly za kočkami po celém domě a já se jen dívala, jak si cizí šelmičky značkují v mé předsíni a v dětském pokoji a kdoví kde jinde. Najednou stojím v loužičce a zezdola se na mě dívá Mouřinka v růžovém svetru. Než stačím zareagovat, odběhne do pokoje, kam ji následuje krátkosrstá černá krasavice. Všude kolem to mňouká a najednou do toho divně zvoní… Budík! Jsem vzhůru, sláva, žádné další cizí kočky u nás nebydlí. Jsem nevýslovně šťastná.

Od druhé hodiny ranní mi Micinka šlapala po břiše, chvíli tam spinkala, pak odběhla a zase se vrátila a Snítek chodil okolo mě, pečlivě se vyhýbal Alex, ale na matraci byl cítit každý jeho krok. Spaní nic moc. Možná proto ten zvláštní kočičí sen.

-Felisín-

Žádné komentáře:

Okomentovat