Vítejte

Máte-li rádi zvířátka, děti a lidi vůbec, pak jste tu nejspíš správně.

středa 24. října 2012

Zase to udělali


Jedna naše milá, drahá kočička v posledních několika dnech soustavně očůrává dceři postel. Takže nedělám nic jiného, než neustále peru povlečení, polštáře, přikrývky i prostěradla a čistím matraci. Dneska ráno mě obzvlášť vytočili, tak jsem k nim měla vážnou promluvu. Micinka, Snítek i Šortynka ke mě vzhlíželi, oči vykulené, a zdálo se, že snad i pochopili, že takhle by to opravdu nešlo. Pohrozila jsem jim deportací na venkov. Kočka, potvora, podezřelá ze zločinu nejvíc, se někde schovávala, ale určitě to slyšela. Jakmile se objevila, zkroušeně se podívala a já si neodpustila jejím směrem připodotknout "a ty jsi první na řadě". Tak si to snad mazlíci vzali k srdci.
Preventivně jsem zakoupila nepromokavé prostěradlo. Jsem zvědavá, jak bude fungovat. Rozhodně je to levnější než nová matrace a vypadá i příjemně. Samozřejmě na něj přijde prostěradlo normální. Zatím nezjištěná zločinná kočka napáchá méně škod, jen nevím, co s ní uděláme, až ji dopadneme. Budu doufat, že moje ranní lamentace kočky pochopily, vážně se nad sebou zamyslí a budou používat jen místa k tomu vyhrazená.

-Felisín-

2 komentáře: