Vítejte

Máte-li rádi zvířátka, děti a lidi vůbec, pak jste tu nejspíš správně.

pondělí 11. února 2013

Dort pro líné lidi

Čekala jsem kamarádky a jelikož to bylo čekání již jednou odložené, příčilo se mi vytvářet dvakrát za sebou stejný zákusek a bez mučení přiznávám, že se mi nechtělo strávit jeho výrobou moc času. Po dlouhé rozvaze jsem si řekla, že vyrobím variaci na míša řezy.Vypomohla jsem si hotovým korpusem, syn podobné věci nazývá výrobkem na podporu lenosti obyvatelstva.
Vím, má to dlouhou trvanlivost podpořenou kdovíjakými konzervanty, éčky se špatnou pověstí, co v tom přesně je ví možná jen výrobce... ale je to k okamžitému použití, správně symetrické a zaručeně povedené. 

Pořebujeme:

1 dortový korpus nejlépe tmavý
2 šlehačky
1 čokoláda na vaření a nebo lépe nějaká 70%
1 měkký tvaroh
želatina
100 ml mléka (nebo i méně)

Jak na to:

Den před výrobou dortu, nejlépe večer, zahřejeme v kastrolku šlehačky (nemusí vařit) a v nich rozpustíme čokoládu, necháme zchladnout, ideálně přes noc v lednici. Dort stvoříme velice jednoduše tak, že ušleháme čokoládovou šlehačku, není třeba do ní už nic přidávat, připravíme si trochu želatiny podle návodu - rozpustila jsem ji v trošce mléka - a přidáme do tvarohu. Tvaroh jsem lehce přisladila nekalorickým sladidlem. V této fázi vyndáme korpus z krabice, potřeme tvarohem - dala jsem všechen na spodní patro - další patro mažeme šlehačkou a povrch též. Hotový dort jsem posypala čokoládovým zdobením, leč fantazii se meze nekladou.
Odpůrci hotového korpusu si můžou upéct domácí, větší lenoši nemusí den předem vařit smetanu s čokoládou, ale pohodlně zakoupit hotovou pařížskou šlehačku.

-Felisín-

Žádné komentáře:

Okomentovat